CO SE STALO? JSEM ZPÁTKY?

Ahoj! Zdravím Vás po delší době❤️!

Ráda bych Vám řekla, proč nevycházely články a proč už na blogu nejsou. V tu dobu, kdy jsem přestala, tak toho bylo strašně moc. ( škola, situace s covidem, články jsem nevydávala tak často jak jsem chtěla…) A nebyla jsem na tom psychicky úplně nejlíp😔. Přišlo mi, že už je to zbytečné, že to nemá cenu, tak jsem ten blog smazala. Pak jsem si to rozmyslela a obnovila ho zpět. Ale smazala jsem všechny články😢. Čehož strašně lituju, ale už s tím nic neudělám. 

Každopádně se vracím zpět a začínáme od začátku!🤩 Ty články mě fakt baví psát a nevím co mě to tenkrát popadlo🤷🏻‍♀️. Samozřejmě si vážím Vaší podpory a budu moc ráda, když to spolu znovu rozjedem!😅

Děkuju Vám za pochopení!👼🏻





Sledujte mě na instagramu ❤️.

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky